Kako uložiti prigovor ili reklamaciju na proizvod
Slanje pošiljke HP-om na adresu partnerske dostavne službe:
- Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
ID 99389678
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
- Kako je riječ o adresi partnerske dostavne službe, obvezno prepišite ID 99389678 jer je nužan kako bi partnerska dostavna služba dostavila proizvode upravo nama.
- Ako je proizvod neispravan, vratite ga odmah i nemojte ga koristiti.
Korak 1
Ispunite obrazac za pritužbe online u pregledniku vaših narudžbi.
Obvezno navedite broj računa na koji se reklamacija odnosi.
Kad ispunite obrazac, dobit ćete broj reklamacije.
Korak 2
Proizvod spakirajte u kutiju s kopijom računa i brojem reklamacije.
Originalna ambalaža nije potrebna. Ne primamo robu koja je prljava ili mokra.
Korak 3
Pošaljite paket HP-om.
Poštarinu plaća kupac.
Molimo Vas da ne šaljete paket pouzećem jer osobna predaja pošiljke na navedenoj adresi nije moguća.
Korak 4
Obavijestiti ćemo Vas e-mailom čim proizvod stigne.
Reklamaciju ćemo obraditi u roku od 15 dana i obavijestiti Vas o rezultatu ili sljedećim koracima.