5% dodatnog popusta za članove Kluba odmah Postani član

Kako uložiti prigovor ili reklamaciju na proizvod

Slanje pošiljke HP-om na adresu partnerske dostavne službe:
  • Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
    ID 99389678
    Poštanska 9
    10410 Velika Gorica
  • Kako je riječ o adresi partnerske dostavne službe, obvezno prepišite ID 99389678 jer je nužan kako bi partnerska dostavna služba dostavila proizvode upravo nama.
  • Ako je proizvod neispravan, vratite ga odmah i nemojte ga koristiti.

Korak 1

Ispunite obrazac za pritužbe online u pregledniku vaših narudžbi.
Obvezno navedite broj računa na koji se reklamacija odnosi.
Kad ispunite obrazac, dobit ćete broj reklamacije.

Korak 2

Proizvod spakirajte u kutiju s kopijom računa i brojem reklamacije.
Originalna ambalaža nije potrebna.
Ne primamo robu koja je prljava ili mokra.

Korak 3

Pošaljite paket HP-om.
Poštarinu plaća kupac.
Molimo Vas da ne šaljete paket pouzećem jer osobna predaja pošiljke na navedenoj adresi nije moguća.

Korak 4

Obavijestiti ćemo Vas e-mailom čim proizvod stigne.
Reklamaciju ćemo obraditi u roku od 15 dana i obavijestiti Vas o rezultatu ili sljedećim koracima.